Käyttöehdot

RIN24.fi -verkkokaupan käyttöehdot

Päivitetty 01.11.2022

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy RIN24. RIN24 on Rintaluoma Oy:n (0775245-9) aputoiminimi. Myymme tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron, erittely näytetään kassalla. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta https://rin24.fi ostoskorin kautta.

Tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Sitoudut jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin käyttöehtoihin.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • Tilauksen tuotelistauksen
  • Laskun loppusumman
  • Veroerittelyn

Kaupan sivuilla olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön, mikäli olet rekisteröitynyt verkkokaupan asiakkaaksi ennen tilausta tai tilauksen aikana.

Maksaminen

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Klarna (Klarna Bank AB).
Reklamaatiotapauksissa pyydämme aina ensisijaisesti ottamaan yhteyttä tuotteen toimittajaan.

RIN24 verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun tulee olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan.

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Klarna, joka välittää maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Klarna näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Maksu noudettaessa on mahdollinen kun toimitustapana on nouto tehtaalta. Tällöin maksu suoritetaan käteisellä tasarahana noudettaessa, tehtaalla ei ole vaihtorahakassaa. Nouto on tällöin mahdollinen vain tehtaan aukioloaikana tai erikseen sovittuna aikana. Korttimaksu on mahdollinen vain verkkokaupan järjestelmässä.

————-

Toimitustavat ja -aika

Toimitamme tuotteita manner-Suomeen. Toimituksista muille alueille pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluun.

Tilaamme kuljetuksen varastossa oleville tuotteille pääsääntöisesti tilausta seuraavana arkipäivänä maanantaista torstaihin. Toimituskulu on nähtävissä ostoskorin yhteydessä ennen tilauksen tekoa, se sisältää kuljetuksen tehtaalta toimipaikkaan, pakettiautomaattiin tai rahtina jakeluauton (kuorma-auto) välittömään läheisyyteen.

Kotiinkuljetuksen summa lasketaan kassalla. Postipakettina ovelle tai rahti + kynnykselle kanto. Emme toistaiseksi tarjoa sisäänkantoa tai pakkaustenpurkua.

Voit valita toimitustavaksi myös noudon, jolloin saat sähköpostitse ohjeet milloin ja miten tuote on noudettavissa tehtaalta (Pysäkkitie 39, 64770 Äystö). Noutoon ei automaattisesti liity nostopalvelua, joten varauduthan riittävällä henkilömäärällä. Nouto voi olla myös tehtaan ollessa suljettuna, tällöin nouto todennetaan valvontakameroista. Nouto tulee tapahtua sovitun ajan sisällä, jonka aikana vastaamme tuotteen säilymisestä esimerkiksi säältä suojattuna lastauslaiturilla.

Kuljetusyrityksen toimitusaika tilauksesta riippuu toimituspäivästä ja toimitustavasta. Normaalisti tilaukset toimitetaan keskimäärin 1-3 arkipäivän kuluessa lähetyksestä. Kokonaistoimitusajalle tilauksesta tavaran vastaanottoon on hyvä varata 5-7 arkipäivää. Pyrimme tiedottamaan mahdollisista viiveistä ja poikkeuksellisista aikatauluista esimerkiksi kesälomien aikaan näkyvästi verkkokaupassa.

Mikäli erittäin nopea toimitus on kaupan ehto, pyydämme aina olemaan yhteydessä asiakaspalveluun, tällöin voimme yhdessä katsoa miten toimitus saadaan nopeimmin onnistumaan. Lähialueelle palvelemme tarvittaessa omalla pakettiautolla jo tilauspäivänä.

Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Vaihto- ja palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia kasaamattomia, käyttämättömiä ja jälleenmyyntikelpoisia tuotteita. Tilauksen palauttamisesta on sovittava aina etukäteen, esimerkiksi ottamalla sähköpostilla yhteyttä osoitteeseen [email protected]. Palautukset tulee aina lähettää perille toimitettuna, emme nouda palautettuja tuotteita toimipaikoista.
HUOM. suurin osa paketeista toimitetaan erilliskäsiteltävänä tai muutoin erikoiskuljetuksilla rikkoutumisen välttämiseksi, myös palautuksissa tulee käyttää samantasoisia kuljetuksia.

Liitä aina palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

  • tilausnumero
  • tilauksen päivämäärä / vastaanottopäivä
  • nimesi
  • osoitteesi
  • puhelinnumerosi

Lähetä tuotepalautus osoitteeseen:

Rintaluoma Oy / RIN24
Pysäkkitie 39
64770 Äystö
p. 045 7871 9888
[email protected]

Jos palautuksesta on sovittu etukäteen ja palautettavat tuotteet ovat ehjiä, käyttämättömiä ja myyntikuntoisia, verkkokauppa palauttaa tuotteiden hinnan kokonaisuudessaan. Vioittuneet osat tai rikkinäinen pakkaus vaihdetaan uuteen ja korjauskulu vähennetään hyvityksestä. Palautuksesta aiheutuneita kuljetuskustannuksia ei hyvitetä.

  • Ole aina ennen palautusta yhteydessä asiakaspalveluun sähköpostilla [email protected] tai puhelimitse / whatsappilla 045 7871 9888

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksen vastaanottamisesta. Kun palautus on hyväksytty, palautamme rahat ilmoittamallesi pankkitilille, mikäli maksu on tehty pankkipainikkeella. Mikäli maksu on tehty korttimaksulla palautamme maksun suoraan kortille. Mikäli maksutapana on ollut lasku- tai osamaksu, laskutus perutaan.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai sinulle on toimitettu väärä tuote, tulee sinun ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen [email protected] tai puhelimitse / whatsappilla 045 7871 9888.

Tarkista kaikki pakkaukset päällisin puolin tarkasti vastaanottaessasi tuotetta ja tee aina merkintä rahtikirjaan jos paketeissa on vähänkin painaumaa tai muita jälkiä. Tehtaalta lähtiessä tuotteet pakataan uuteen virheettömään pahviin. Jos merkintää rahtikirjaan ei ole tehty, vastuu siirtyy kuljetusyhtiöltä vastaanottajalle.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä mahdollisimman pian. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio logistiikkakumppanille.

Tuotteita koskevat niille määritellyt takuuehdot. Takuuehdot tuotteittain ovat nähtävillä tuotekuvauksissa. Takuuehdot ovat myös nähtävissä käyttöohjeissa, erillisessä takuulomakkeessa tai valmistajan osoittamassa verkko-osoitteessa. Mikäli takuuta ei ole erikseen määritelty, noudatamme vähintään normaalia Suomen lain mukaista valmistajan vastuuta.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Sinun on ennen tilaustasi tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.